Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

BUlaN

assalamualaikum semua...hari ni bukak2 blog tgok ada penambahan follower lah...hehehe thanks diucapkan kat saudara dan saudari yang sudi follow blog saya... :)


ok...berbalik sal tajuk entry saya malam nih BULAN...kenape dgn bulan?? hehehehe tadi masa saya keluar bilik untuk ambik angin malam terpandang ke atas langit.. Ya Allah cantiknya ciptaanMU... bulan purnama penuh sungguh cantik... tiba-tiba saya teringat zaman kanak-kanak dulu...bila setiap malam selepas mengaji al-Quran dgn ayah, saya tersanggat suka bukak jendela untuk bercakap dan mengadu dengan bulan (mesti korang ingat saya xbetul kan..hehehehe)..kalau hujan saya sedih sebab tak dapat bercakap dengannya...sehinggalah saya duduk di asrama masa form 4-5 aktiviti itu jarang2 saya lakukan dan lama-lama saya jadi lupa untuk bercakap dangan bulan sehingga la hari ini saya terkenang kenangan itu...

hehehe itu masa saya kecik-kecik...biasalah bidak-budak kan...tapi best sangat2...rindunya waktu itu...hurm leh tak kalau nak jadi dak kecik jer...??? hehehehehe





mungkin saya ni macam pungguk rindukan bulan..hehehe 2 la yang mak saya cakap kalu tiap kali saya bukak jendela dulu... :P


aku nak dedikasi kat korang lagu nih... lagu nih bestttt....love it so much... k itu sahaja tata!!




No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS