Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Dunia Kampus..

Assalamualaikum..


hari ni memg tersagat penat..penat badan..penat otak..yerlah..kuliah sampai 3 jam tampa henti pastu lak kana salin ape yang pensyarah cakapkan..kalu x xdelah nota untuk dibaca..huhuhu dalam dewan kuliah 2 plak lcd n komputer blum ada lagi..al maklumlah dewan kuliah baru..tak lengkap lagi..jadi kami semua kena la salin semua yang disyarahkan oleh pansyarah.. sib baik la pensyarah paham...huhuhu pas kelas 2 lak kami semua kana bergegas ke dewan kuliah lain sebabnya ada perjumpaan dengan penyelaras program ijazah sarjana muda bagi progaram Pendidikan semua cikgu2 kena hadir...dah la jauh..kana lak jalan kaki..wawaw hbis kakiku melecet..sebabnya aku pkai kasut bertutup hari ni..maklumlah kasut baru..hahahaha..(padam muka aku..) kat dalam 2 lak sampai kul 4 huhuhu...dah la blum makn lagi..hurm sib baik kau cuti..hehehe

tapi hari ni memg penat sangat..3 jam + 2 jam tampa henti...memg sakit otak...wawawawa inilah dunia kampus..smpaikan makan pn aku hampir terlupa....balik2 lak turun jer bas tiba2 hujan lebat turun..huhuhu basah kuyup aku walaupan berpayung..payung aku lak bila aku bukak mak aih rosak...huhuhuhu redah jer la hujan 2...




* ni la bekal perut aku  sehinggalah entry ni ditulis... serapan+makan tegah hari+minum petang...makan malam xkut..hahahakk klu x cik gestrik aku marah t lak aku xleh bagun baru padam muka aku*


itu la yang terjadi pada hari ini..kesedihan aku tolak tepi bila ingatkan pelajaran aku lebih penting... All The Best Cikgu Miera...:)

2 comments:

  1. windu nyer zaman2 mcm ni..;d...study bagus2...okeh...;d

    ReplyDelete
  2. insyaAllah...klu rndu smbung la stdy ag..hehehehe..:P

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS