Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Hantu NoVeL...

Assalamualaikum...

wah!!! dah lama aku tak update blog kesayangan aku nih...huhuhuhu..padahal tiap-tiap hari aku bukak blog ni..tpi just jalan-jalan pergi ke blog orang lain jer..sebabnya aku tak tahu nak post ape...wawawa
tapi malam ni aku rasa nak kongsikan sesuatu dangan korang...hehehehe sal minat aku terhadap novel.. aku sanggup keluarkan duit untuk membeli novel walaupan aku nih xde duit sangat...hehehe okeh.. awal minngu lepas aku ada beli novel yang dah dekat setahun aku cari-cari dan baru sekarang aku dapat..tajuk novel 2 ialah PERGILAH AIR MATA...jiwang kan ...hehehe 2 la yang cik abang aku cakap...jiwangnya bila  aku bagitahu tajuk novel ni...ok penulisnya ialah HANNI RAMSUL terbitan KAKI NOVEL...

novel nih bessssssssssssttttttt sangat!!!!!!....tak caye korang belilah baca sendiri xnak beli pinjam..hahahaha
kat sni aku kongsikan sinopsis dia skit...

"noktah bahagia yang menjadi anganku, ternyata cuma titik mula pada derita yang tidak bertepi. sumpah bukan ini yang aku mahu. sumpah juga, aku tidak pernah mahu membuat kau terseksa. tidak pernah mahu merobohkan bahagiamu. atas rasa bersalah, aku rela melihat kau mengayam bahagia bersamanya. namun, mengapa perlahan-lahan layananmu memberi tanda tanya di hati ini? mungkinkah kita sama-sama terpaut? atau...mungkinkah segala yang berlaku tidak lebih hanya mainan perasaanku sendiri? mungkinkah... kerna aku yakin, bencimu tidak mungkin berubah sayang. bencimu padaku setinggi awan yang menyapu langit.... SABRINA"


setakat ni jerlah eh  sinopsisnya malas lak aku nak taip banyak-banyak..hahahakkkk ohya novel ni tebalnya 858 muka surat..hehehehe aku habiskannya dalam masa 3 hari..wawawaw patutnya dalam 2atau sehari aku boleh habiskan disebabkan banyak kerja yang aku kana bereskan so terpaksa la aku matikan keinginan aku untuk habiskan novel nih secepat mugkin..hehehehe



*ni la cover novel 2*


No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS