Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

kekecewaan...

Bismillahirrahmanirahim...


Ya Allah Ya Tuhanku berikanlah aku kekuatan untuk tempuhi segala dugaan yang mendatang ini... Ya Allah... sesungguhnya diluar aku nmpak kuat namun didalam aku tidak kuat untuk hadapi semua ini... buangkanlah perasaan itu Ya Tuhanku... seksanya amat menyakitkan, pedihnya bagai menusuk sembilu...sesungguhnya aku seorang wanita yang tidak lari dari menagis bila berhdapan dengan semua ini..tapi smpai bila aku harus begini... air mata tak pernah usang dari pipi ini... aku cuba dan terus cuba untuk tidak menagis lagi namun semuanya bagikan teramat berat untuk aku tanggung keseoragan disini... Ya Allah berikanlah aku sedikit kekuatan dan ketabahan  supaya aku tidak seteruk ini dan kuat untuk mengarungi ujian ini Ya Allah... YA Tuhanku kurnikanlah padaku ketenangan moga tiada lagi kesedihan yang membelenggu diri ini... hanya padaMu aku mengadu...


amin...



2 comments:

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS