Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Agsmnt oh Agsmnt...

Assalamualaikum...

wahhhhh!!!! hari ni aku n member aku Janisah memg trbaik la kami dari pagi sampai la ke saat ini stil lag duk kat atas kerusi kt dalam Pepustakaan Sultanah Bahiyah Universiti Utara Malaysia ini tampa ke mana-mana.. sambil membelek buku dan mengadap leptop untuk siapkan agsmnt kami..wawawa.. sampaikan lupa sal makan...huhuhu

kepala aku pn dah pening nih...kerja pn xsiap2 lg..aduhai...inilah dinamakan campus life... 


* ceh!! khusuknya aku...smpai termuncung2 mulut 2..haha*


* yg nih xleh blah..siap posing  maut lagi tu..wawawa..biasalakan xleh stress2 bljar nih..hahahakkk*


*ni janisah, khusyuk giler cik mek ni..hehehe yerla kna buat paper project kot...huhuhu*


*hahaha...nih dh xleh nk buat pe la ni...pening kpala otak..:P*


sempat lagi kami snep gmbar kan..hahahakkk...

1 comment:

  1. generasi masa depan ...
    semoga menjadi insan terbilang!

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS