Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Semuanya Sudah Berubah... T-T

Assalamualaikum...


semuanya bagaikan tidak kena..semuanya sudah berubah..bagai ombak menghempas pantai..berubah... entah di mana silapnya... kesorang di sini... tiada lagi teman mengadu... tiada lagi teman berkongsi rahsia... teman berkongsi suka duka... 
tiada lagi...
 semuanya sudah berubah...
aku hanya keseorangan di sini terkial-kial meneruskan hidup..
mengejar cita-cita yang belum pasti..
jauhnya pelangi ceria dari hidup ini...
bertateh berjalan menuju ke sana.. entah sampai entah tidak... 
atau...
aku akan jatuh tersungkur di persimpangan... berdarah...
tiada lagi yang sudi memimpin tangan ini..berjalan bersama-sama menuju ke arah pelangi ceria itu...
aku hanya keseorangan... 
bagai budak kecil yang kehilangan ibunya..
aku meraung, menagis mencari...
namun...
ia hilang dan terus hilang...
aku hilang arah... mencari-cari arah yang belum aku jumpai...
tiada yang pasti...semuanya sudah berubah...

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS