Welcome...

Your Update :
Assalamualaikum...jemput masuk!sila tinggalkn jejak anda di Cbox atau di ruang komen, saya pasti akan balas kunjungan anda...terima kasih..

Terima Kasih... ^-^v

Assalamualaikum...




Saya nak ucapkan terima kasih pada sahabat-sahabat blogger yang mendoakan dan sentiasa ada untuk support saya dalam apa keadaan pun.. walaupun kita tidak pernah bersua muka bahkan mendengar suara.. tapi saya dapat rasakan yang kita seperti sudah lama kenal... ada masanya dikala saya rasa sendirian dan saya mencurahkan segala masalah disini sahabat blogger akan tinggalkan komen-komen yang membakar semangat.. alhamdulillah saya masih anda semua dikala saya kesedihan dan bersendirian....

dan terima kasih juga kepada yang setia melawat blog buruk saya ini... ^-^v


sebagai tanda Terima Kasih... Ahlam belanja Puding ... kihkihkihkih

belanja gambar jer mampu...kihkihkih

jangan marah t cepat tua! 



p/s: saya nak balas jer satu2 komen kawan2 tapi saya dah selongkar setting blog saya utuk buat button replay tapi xjadik... so susah nak balas komen kalau xde button replay 2... ada sesiapa tahu dak???? hehehe 
p/s: maaf saya tidak dapat lagi untuk membalas kunjungan anda.. agak busy minggu ini dengan segala hal yang perlu diuruskan dengan cepat sebelum last sem untuk semester ini.... huhuhu terkejar2 menyiapkan segala hal...


13 comments:

  1. dulu saya ada belajar pasal butang reply tu ngan sorang blogger lain.... jap saya cari jawapan dia... hmmm


    pegi kat Setting lepas tu pegi kat Posts and Comments lepas tu cari Coament Location dan tukar kepada Embedded....

    gud luck

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa..baru nak bgtau, camtulah caranya. dah ada nanti lebih mudah nak jawab komen. :)

      Delete
    2. Salam Ujie... kenapa blog Ujie dah tak boleh bukak... kalau ada sesiapa yg boleh bukak blog Ujie ni tolong inform kat dia... ada problem ker?? setiap kali nak bukak dia kata ada error

      Delete
  2. sama2 hihi sahabat blogger nih kite pannggil bff blogger best friend hihihihi

    ReplyDelete
  3. Hihi... kakak memang tak letak reply tu sebab tak mampu nak balas satu-satu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy nak letak sbb bila ada pertanyaan yg perlu sy jwb tapi sy xdpt nk jawb...

      Delete
  4. Pun sama. Baru nak ajar cara2 tukar setting yg boleh reply satu2 tu. Wah, nnt tunjuklah gigi baru bila dah tanggal braces ye. Hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. gg baru xleh tunjuk lg.. sebab lmbat lg baru boleh buka...

      Delete
  5. Hai..
    Saya nak tanya.. kalau kita reply comment orang kat blog kita,, orang tu tau tak?
    ...saya budak baru belajar... :-)

    ReplyDelete
  6. Yup, bila dah jadi blogger ni rasa hidup lagi best than before sebab kenal ramai kawan alam maya yang sporting n sentiasa bagi kata2 semangat & dorongan.

    ReplyDelete

 
COPYRIGHT OF AHLAM ITU MIMPI. DESIGN WITH LOVE BY PINKILICIOUS